Servicii principale

Servicii informatice profesionale

Mentenanță IT – Prevenim apariția problemelor prin întreținerea și verificarea periodică a echipamentelor hardware.

Administrare IT – Gestionăm echipamentele, monitorizăm funcționarea lor, dezvoltăm și modernizăm sistemul informatic.

Suport tehnic IT – Rezolvăm solicitările clienților folosind accesul de la distanță sau trimitem tehnicieni la sediul clientului.

Securitate și supraveghere video

Sisteme de supraveghere video – Instalăm, depanăm, extindem și administrăm sisteme de supraveghere video.

Sisteme de control acces și pontaj – Implementăm, depanăm și administrăm sisteme de control al accesului și pontaj.

Sisteme de alarmă anti efracție – Instalăm, depanăm, extindem și administrăm sisteme de alarmă contra efracției.

Programare software și design web

Aplicații software personalizate – Realizăm, cu cele mai moderne tehnologii, software personalizat, adaptat cerințelor fiecărui client.

Website-uri și magazine online – Construim, adaptăm, modificăm și administrăm website-uri de prezentare și magazine online.

Realizare și procesare imagini și video – Realizăm și prelucrăm imagini și conținut video pentru utilizarea în cadrul website-urilor.

Servicii auxiliare

Hosting

Găzduirea și administrarea domeniilor, site-urilor și conturilor de e-mail.

Consultanță

Consultanță pentru firme și utilizatori individuali privind domeniul IT și al sistemelor de securitate.

Cablare

Realizarea cablărilor necesare rețelelor de date, voce și sistemelor de securitate.

Organizare

Instalarea și configurarea dulapurilor de tip rack pentru organizarea serverelor și rețelei.

Depanare

Depanare de echipamente informatice și subansamble electronice.

Instruire

Instruirea utilizatorilor privind modalitatea de lucru cu echipamentele și aplicațiile software.

Managementul serviciilor

Deoarece ne dorim ca afacerile clienților noștri, dar și afacerea noastră, să funcționeze și să se dezvolte, planificăm și realizăm atent toate activitățile, verificăm rezultatele obținute și ajustăm permanent metodele de lucru, soluțiile pe care le oferim și alocarea de resurse.

Pentru a crește eficiența și calitatea serviciilor pe care le oferim folosim soluții moderne cum sunt sistemul de suport tehnic la distanță și platforma Help Desk, sistemul de monitorizare și gestionare a echipamentelor, sistemele de comunicație și management ale resurselor, satisfacția clienților fiind obiectivul nostru principal.

Managementul Serviciilor IT Romwell

Servicii IT onsite

Este un serviciu ce presupune prezența fizică a unuia sau mai multor tehnicieni la sediile clienților, ocazional, periodic sau permanent, pentru efectuarea unor lucrări ce nu pot fi automatizate sau rezolvate de la distanță, cum ar fi:

  • mentenanța echipamentelor informatice;
  • suportul tehnic în locațiile clienților;
  • alte servicii (mutări, instalări, reparații, cablări etc).

Beneficii:

  • reducerea riscurilor, costurilor și pierderilor asociate funcționării defectuoase sau nefuncționării echipamentelor informatice, prin mentenanță fiind prevenite o mare parte dintre aceste situații;
  • accesul la personal experimentat, ce poate să răspundă celor mai variate solicitări din domeniul IT.

Servicii IT offsite

Atunci când este posibil, chiar și fără a fi prezenți fizic la sediul clienților, întreaga echipă de specialiști Romwell este disponibilă pentru realizarea anumitor operațiuni sau solicitări ale acestora, cum ar fi:

  • administrarea, monitorizarea și securizarea;
  • suportul tehnic la distanță – Help Desk;
  • diverse servicii de tip cloud.

Beneficii:

  • rezolvarea rapidă, deseori chiar pe loc, a solicitărilor clienților, eliminând astfel timpul pierdut cu deplasarea la sediul acestora;
  • accesul la întreaga expertiză a specialiștilor noștri, indiferent unde s-ar afla ei în acel moment.

NUMĂR DE TELEFON

0770.321.321

PROGRAM DE LUCRU

L – V: 9.00 – 17.00

NUMĂR DE TELEFON

0770.321.321

PROGRAM DE LUCRU

L – V: 9.00 – 17.00